So it begins!

17 september 2018 - Vancouver, Canada

Daar is hij dan, onze eerste reisblog update! Dan weten jullie dat we goed zijn aangekomen ;) Zondagochtend rond een uur of 7 werden we opgehaald door Pim en Nicole die ons chauffeurde naar Schiphol, super chill! Op Schiphol begonnen we ons pas echt te realiseren dat we voor 3 maanden weg gaan, holy f*ck! Dat hebben we 10 jaar terug ook al eens gedaan maar dat voelt nu wel anders. Auke was toen net afgestudeerd en mijn eerste echte werkgever Essent verlengde mijn contract niet i.v.m. de splitsing dus ook koos werkloos, hadden we een huurappartement van <300 euro in de maand, waren we nog autoloos en last but not least waren we nog met ze tweeën. Nu hebben we allebei een vaste baan, koopwoning, auto en hebben we een Wende. Daarom zijn we in tegenstelling met 10 jaar terug afgelopen maanden super druk geweest met o.a. ons werk zo goed mogelijk achter te laten. Tussendoor de voorbereidingen voor de reis regelen, ETA, ESTA, vaccinaties, reserveringen etc. Jajaja, daar hebben we zelf voor gekozen, I know, maar af en toe was het dus best hectisch. Geen eens fatsoenlijk tijd om iedereen doei te zeggen. Volgende keer toch maar anders aanpakken. Maar wat het nu vooral extra spannend maakt is dat we dus niet met ze tweeën reizen maar met ze drieën!

Inmiddels hebben we de eerste volle dag in Vancouver erop zitten. De vlucht erheen verliep top, Wende heeft twee keer geslapen (net als Auke) en ik heb tussendoor mooi nog een keer The Avengers: Infinity War kunnen checken. Maar 10 uur in een vliegtuig is nog steeds super lang en ik was zelf behoorlijk vereist bij aankomst in Vancouver. Daar overheen nog het 9 uur tijdsverschil en dus super gaar. De eerste dag daarom rustig aan gedaan en om 6 uur ’s avonds lagen we allemaal al te slapen. Vervolgens begon vanmorgen de dag al vrolijk rond een uur of 4 vanmorgen.

Vandaag hebben we op ons gemak Vancouver gecheckt. Wat een super chille mooie stad. Ik schrok wel eerst door de hoopjes sneeuw die we hier en daar aantroffen, maar uiteindelijk hebben we een prachtige dag gehad met veel zon. Heerlijk en een super goede start van onze reis! De volgende keer geef ik wat meer details maar de jetlag dwingt me om nu te stoppen ;)

PS: Ons idee was om ook een videoblog bij te houden, hierbij een eerste grove jetlag edit, enjoy! En als bonus ook nog wat foto’s!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Sharon:
    18 september 2018
    Zo leuk! Jullie kunnen dit als geen ander. Succes met de jetlag en have fun. Leuk om zo mee te lezen!
  2. Jeroen en odile:
    18 september 2018
    whauw, heel stoer en gaaf, geniet ervan, erg mooie stad
  3. Mexicaan:
    Gaaf, familie T.! :) Enjoy
  4. Truus Ten Berge Elferink:
    18 september 2018
    Leuk om zo op de hoogte te worden gehouden. Schitterende uitdaging
  5. Suzanne Verhoek:
    19 september 2018
    Sterkte met de jet-lag en geniet van elke seconde. Echt heel leuk om " mee te reizen" .
    Veel plezier!
  6. Wim:
    21 september 2018
    Wat leuk om jullie zo te zien en wat een prachtige foto van moeder en dochter 😍